Polityki i procedury
Polityki i procedury
Jaki jest cel wprowadzenie polityk i procedur?
Wprowadzenie w organizacji polityk i procedur ogranicza wystąpienie ryzyka strat finansowych i utraty reputacji, a także odpowiedzialności cywilnej związanej z nieprawidłowym zachowaniem pracowników, nałożenia kar administracyjnych oraz odpowiedzialności wynikającej z ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Jakie są bezpośrednie korzyści z wprowadzenia polityk i procedur?
- w organizacji zapanuje porządek w uregulowanym obszarze;
- pracownik będzie miał wiedzę w jaki sposób ma się zachować w przypadku wystąpienia określonych zdarzeń;
- określona zostanie odpowiedzialność i obowiązki poszczególnych pracowników i kadry kierowniczej.
Specjalizujemy się w tworzeniu dopasowanych do organizacji polityk i procedur z obszaru bezpieczeństwa, w tym przede wszystkim z zakresu:
- przeciwdziałania korupcji;
- przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – AML;
- zapobiegania nadużyciom finansowym – ANTYFRAUD;
- ochrony danych osobowych – RODO;
- ochrony informacji – OI;
- ochrony sygnalistów.
W ramach naszej działalności dokonujemy też weryfikacji już istniejących polityk i procedur oraz prowadzimy audyty w zakresie ich stosowania.
Skontaktuj się ze mną:
+48 790 730 918
biuro@anti-fraud.pl
Masz pytania
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Nie wahaj się skontaktować, aby zadać dowolne pytanie. Nasza misja to bezpieczeństwo Twojej firmy.